Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Vandaag besteld is morgen verstuurd. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je de TrackTrace code en kun je je bestelling volgen. Doorgaans vindt de levering dan de volgende dag plaats. Het is voor Nederland ook mogelijk om pakketjes naar een pick-up punt te versturen. Dit is zelfs iets voordeliger, en daarbij voorkom je dat je een bestelling niet aan kunt nemen als je er niet bent.

Mijn persoonlijke boodschap is te lang en past niet in het daarvoor bestemde tekstveld, wat nu?
Voer bij de persoonlijke tekst een boodschap in van maximaal 140 karakters. Past jouw boodschap hier niet in, stuur dan een mailtje naar info@wrappedupnl.nl met de gewenste boodschap. Geef hierin wel duidelijk je ordernummer aan.

Wordt het adres bij het verzenden op de cadeaubox zelf geplakt?
Nee! Wij vinden dat de cadeaubox een onderdeel is van de beleving. Daarom doen we de cadeaubox in een extra verzenddoos waar het adreslabel op geplakt wordt.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Is de cadeaubox toch niet helemaal wat je verwacht had en wil je deze retour sturen? Geen probleem! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden voor retour. Na deze aanmelding heb je nogmaals 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk retour te sturen. Je kan je bestelling eenvoudig retour sturen via de volgende stappen:

  • Print het retourformulier uit en vul deze volledig in.
  • Verpak de bestelling en voeg het retourformulier toe. Retourzendingen zonder dit formulier worden niet in behandeling genomen. Alle producten dienen in originele verpakking en onaangebroken / onbeschadigd te zijn. We nemen alleen complete cadeauboxen retour. 
  • Meld je retour via info@wrappedupnl.nl. Je ontvangt dan van ons, per mail, de adresgegevens waarnaar je de cadeaubox retour kan sturen. Let op: De kosten en het risico hiervoor zijn voor eigen rekening. We raden je daarom aan om je zending met Track&Trace code te versturen.
  • Je krijgt van ons een e-mail zodra wij je retour hebben ontvangen. Het gehele orderbedrag, inclusief verzendkosten, wordt binnen 14 dagen na aanmelding van je retour teruggestort mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Het gebeurt weleens dat je toch niet helemaal tevreden bent met de service zoals die is verleend. Maak je klacht dan altijd kenbaar! Hopelijk kunnen we de klacht dan samen oplossen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wrappedupnl.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consument/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden bia het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2020 - 2024 Wrapped Up | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

LET OP! Van donderdag 25 april t/m dinsdag 7 mei worden er geen cadeautjes verstuurd i.v.m. vakantie. Op woensdag 8 mei sta ik weer voor je klaar. Groetjes, Stèphanie - Wrapped Up -